dijous, 3 de novembre del 2011

Marta

Hola, sóc Marta Lluch, tinc 15 anys i estudie en la Florida (Catarroja). Visc en Silla (València), m'agrada el deport, els animals, eixir amb els amics, estar amb la família, anar al cinema, eixir de fiesta, estar a l'ordinador... També m'agrada compartir el meu temps lliure amb les persones més especials que tinc en la meua vida, m'agrada descobrir coses noves i també enterarme de les noves tafaneries. Físicament sóc una xica amb els cabells llargs, oscurs i llissos. Sóc d'estatura mitjana i prima. A més, sóc simpàtica, amiga dels seus amics, molt xarraire, generosa, hiperactiva. Però en ocasions també sóc egoísta, marimandona... Pot ser que avegades no controle les meues paraules i diga algo que no volía dir per culpa de certs impulsos pero no puc evitar-los, encara que de vegades ho conseguisc perque em pare a pensar dos voltes abans de dir les coses ja que puc ferir els sentiments de l'altra persona. D'altra banda, des de fa un temps tinc una persona molt especial en la meua vida. Em fa lliure i a més feliç. Anteriorment ja havía pasat per unes poques relacions més o menys com aquesta però en cap m'he sentit com em sent ara. És diferent, estrany, nou... Per altre lloc, em considere una xica prou madura per a l'edat que tinc, amb les coses molt clares i els peus a terra. No sols ho pense jo, molta gent m'ho diu, fins i tot les mares de les meues amigues. Jo pense que ha sigut, en part, gràcies a la meua germana major, Laura. També pot ser per anar amb gent que és un poc més major que jo. En el tema dels estudis em va prou bé, no em queixe. Les meues assignatures preferides són Matemàtiques, Tecnología, Valencià i Anglés. Tinc pensat en fer el bachiller social i la carrera d'ADE, però no ho sé segur, perque cada dos per tres casnvie de pensaments, peró al menys tinc alguna idea del que magradaria fer. Jo, personalment, no estic molt interessada en realitzar aquest projecte, però no em desagrada i no obstant això, li fique interés i ganes en fer-lo, no com altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada