dijous, 3 de novembre del 2011

Hector

Hola sóc Hector y visc en Albal però vaig a estudiar al institut La Florida, en catarroja. Tinc 16 anys, sóc un xic alt y prim amb el monyo una mica llarg de color castany. M´agrada eixir amb els amics , anar al cinema ,jugar al futbol,estar al ordinador i sobre tot els Bous Al Carrer. Treballe en una ganderia que es diu Tomas Alba i està en Silla. M'encarregue d'organitzar capees y de donar de menjar a les vaques y als bous. Un dia m´agradaria tenir la megua pròpia ganaderia. Jugue a futbol en el jubenil del U.D.B Alfafar amb Christian Cantos, un alumne de la Florida també. Estic repetint 4º curs. Les asignatures que més m´agraden són tecnologia , plàstica i educació física y les que menys m´agraden són matemàtiques i anglés. Sóc un xic molt tímid i amic dels meus amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada