dijous, 3 de novembre del 2011

Alba

Hola, sóc Alba Fortea i vaig a l'institut la Florida i ara mateixa estic cursan 4º d'ESo.Visc a Catarroja i tinc 15 anys.Em considere una persona alegre, divertida,somiadora, afectuosa, una mica timida però quan agafe confiança soc massa parladora també sòc cabezota i amb prou de mal geni quan em cabrege que sol ser prou voltes ja que no tinc massa paciencia , que crec que es el meu principal defecte.De la meua personalitat puc destacar que sempre procure estar feliç i amb una sonrisa als llavis i que sempre procure marcarme limits i anar superant-los amb esforç i persistència. Sempre procure ajudar amb el que puga als meus amics ja que m'agrada molt ajudar a les persones i quan els necessiten donar-los consells. Les meues aficions són sortir amb les amigues,estar amb la meua familia, anar de compres, viajar,eixir de festa, llegir i estar amb l'ordinador .... En el tema dels estudis vaig prou bé , l'any que ve faré baxiller i després la meua idea es continuar estudiant i fer una carrera que encara no tic prou clar de que la realitzaré. Les meues asignatures preferides son Bioloígia, Gimnasia,Plastica i Ética. Fisicament sóc una persona d'estatura mitjana,blanqueta de pell de cabells rulls i castanys i tinc els ulls marrons. El meu numero preferit es el 5 , el meu animal preferit es el gos però no en puc tindre un perquè els tinc alergia, la meua estació de l'any preferida es l'hivern ja que no soporte la calor i m'agraden molt les vacances de nadal perquè m'agraden els regals y perquè pase prou de temps amb la familia i amics, els meus colors preferits son el verd i el rosa i respecte a les pel.licules tinc moltes que m'agraden molt i no en podria elegir entre elles. Jo en un futur em veig en un altre lloc lluny d'acì ja que no crec que puga realitzar el treball que vuic a València , també em veig casada amb un home que em vuiga , amb una filla , amb una casa , un cotxe,  i el treball que a mi m'agrade

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada